ТОП 6 питань до постачальника послуг з контролю шкідників

Проводячи співбесіду з кандидатами при прийомі на роботу в Вашу компанію, Ви задаєте безліч питань, щоб переконатися, що вони компетентні. І робите Ви це, тому що важливо з’ясувати, якої продуктивності і якості виконання роботи очікувати від людини, якщо вона буде прийнята на роботу. Але що Ви робите, коли шукаєте постачальника послуг по боротьбі зі шкідниками? Ви обираєте найдоступніший варіант? Або автоматично обираєте найпопулярніший бренд в регіоні? Бути може, Ви все-таки ставитеся до ситуації так само, як до співбесіди з кандидатом на вакансію – задаєте правильні питання для того, щоб визначити, чи підходить компанія для Вашого підприємства?

Кожна компанія по боротьбі зіі шкідниками унікальна і пропонує різні послуги для підприємств харчової промисловості. Тим не менш, є кілька важливих питань, які Ви повинні задати, зустрічаючись з представниками компанії, щоб їх робота відповідала Вашим вимогам і перевершувала всі очікування. Вони включають в себе наступне:

  1. Ваш підхід по боротьбі зі шкідниками адаптований до ситуації та специфіки діяльності клієнта?

Універсального підходу до боротьби зі шкідниками на підприємствах не існує. Менеджери повинні розуміти, що ефективний контроль шкідників повинен бути адаптований в залежності від розміру підприємства, географічного положення, типу шкідливих організмів і ступеня їх активності. Якщо компанія, що надає послуги пест контроль, не персоналізує програму по боротьбі з гризунами та комахами шляхом проведення первинної інспекції, то це підіймає червоний прапор. Крім того, компанія в своєму штаті повинна мати фахівців, які добре розбираються у видовому складі шкідників і їх життєдіяльності. Це означає, що наука відіграє важливу роль у створенні ефективної програми по контролю шкідників.

  1. У боротьбі зі шкідниками Ви використовуєте проактивний чи реактивний підхід?

Керівники підприємств повинні пам’ятати, що проактивний підхід до боротьби зі шкідниками є ключем до створення безпечного середовища для виробництва. Випереджаюче виконання процедур обслуговування об’єкта і підтримання санітарних умов – великий крок до запобігання розмноження комах і гризунів. Інтегрована боротьба з шкідниками – це підхід, який фокусується на проактивних і превентивних заходах, обмежуючи умови, що сприяють зараженню шкідниками сировини або продукції. Інтегрована боротьба зі шкідниками також зменшує потребу в традиційних хімічних обробках. Така програма повинна бути динамічною, а не статичною. Якщо постачальник послуг по боротьбі зі шкідниками починає працювати із зараженням шкідниками тільки після того, як вони вкоренилися, а не активно працює над запобіганням появи шкідників, в першу чергу, в Ваших інтересах продовжити пошук постачальника.

  1. Чи надаєте Ви документацію з докладним фіксуванням кожного візиту і дій, вжитих для боротьби зі шкідниками?

Фахівці компанії з контролю шкідників повинні заповнювати відповідну документацію про візити, фіксувати можливі ризики, повідомляти про рекомендації та необхідні коригуючі дії для запобігання розмноження або проникнення шкідливих організмів на територію і всередину підприємства. Копії цієї документації повинні залишатися на Вашому об’єкті.

ТОП 6 питань до постачальника послуг з контролю шкідників боротьбі зі шкідниками

  1. Чи надаєте Ви підтримку при проходженні аудитів?

Боротьба зі шкідниками грає важливу роль при проходженні аудитів в сфері харчової безпеки. Насправді, до 15% від загального балу залежить від програми по боротьбі з шкідниками. Поряд з наданням докладної документації про візити і коригуючі дії, Ваш фахівець повинен зберігати документи і обладнання в належному стані і презентабельному вигляді для перевірки аудиторами.

  1. Ваші фахівці по боротьби зі шкідниками відповідають стандартам компанії?

Переконайтеся, що фахівці по боротьби зі шкідниками працюю так, щоб відповідати вимогам Вашої компанії. Шукайте постачальника, який контролює свого дезінфектора шляхом проведення квартальних або річних інспекцій, а також внутрішніх перевірок. Цей процес допомагає підтвердити, що Ваша програма боротьби зі шкідниками реалізується найбільш ефективним і дієвим способом.

  1. Чи допоможе Ваша команда пояснити співробітникам нашої компанії важливість їх ролі в боротьбі зі шкідниками?

Частиною побудови хороших відносин з постачальником послуг по боротьбі зі шкідниками є побудова партнерських відносин. Підряднику слід приділити час тому, щоб розповісти Вашим співробітникам про роль, яку вони грають в програмі по контролю шкідників на підприємстві. Під час Ваших зустрічей з потенційними постачальниками запитайте, чи зможуть вони провести міні-тренінг для Ваших фахівців. Наприклад, компанія PROPECS проводить щорічні тренінги для співробітників своїх клієнтів, а також щорічну конференцію для відповідальних осіб. Такі заходи дозволяють Вам більш детально ознайомиться з самою компанією, її діяльністю, а також відповісти на самі хвилюючі питання.

Якщо постачальник послуг по боротьбі зі шкідниками зможе відповісти на кожне з цих питань ствердно, Ви будете на правильному шляху в пошуку підходящої команди для Вашого підприємства.

Share on VKShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on Twitter