propecs
Контроль шкідників по всій Україні
Контроль шкідників по всій Україні
propecs
propecs
Мінімізуємо шкідників у готельно-ресторанних закладах

PROHORECA - pest control на підприємствах громадського харчування

Розробили систему контролю для кожного типу підприємства: необхідні послуги, обладнання та частоту візитів

Ресторан
Послуги та частота візитів:
Дератизація
не менше 4 р/місяць
Дезінсекція (феромонні пастки та локальні обробки)
не менше 4 р/місяць
Дезінсекція (ЕПЗК)
з квітня по жовтень - 2 р/місяць;
з листопада по березень - 1 р/місяць
Дезінфекція
1 р/10 днів або за запитом
Додатово:
Аерозольна дезінсекція
1 р/14 днів
Дезодорація
за запитом
Кафе
Послуги та частота візитів:
Дератизація
не менше 4 р/місяць
Дезінсекція (феромонні пастки та локальні обробки)
не менше 4 р/місяць
Дезінсекція (ЕПЗК)
з квітня по жовтень - 2 р/місяць;
з листопада по березень - 1 р/місяць
Дезінфекція
1 р/10 днів або за запитом
Додатово:
Аерозольна дезінсекція
1 р/14 днів
Дезодорація
за запитом
Бар
Послуги та частота візитів:
Дератизація
не менше 4 р/місяць
Дезінсекція (феромонні пастки та локальні обробки)
не менше 4 р/місяць
Дезінсекція (ЕПЗК)
з квітня по жовтень - 2 р/місяць;
з листопада по березень - 1 р/місяць
Дезінфекція
1 р/10 днів або за запитом
Додатово:
Аерозольна дезінсекція
1 р/14 днів
Дезодорація
за запитом
Заклад швидкого харчування
Послуги та частота візитів:
Дератизація
не менше 4 р/місяць
Дезінсекція (феромонні пастки та локальні обробки)
не менше 4 р/місяць
Дезінсекція (ЕПЗК)
з квітня по жовтень - 2 р/місяць;
з листопада по березень - 1 р/місяць
Дезінфекція
1 р/10 днів або за запитом
Додатово:
Аерозольна дезінсекція
1 р/14 днів
Дезодорація
за запитом
Їдальня
Послуги та частота візитів:
Дератизація
не менше 4 р/місяць
Дезінсекція (феромонні пастки та локальні обробки)
не менше 4 р/місяць
Дезінсекція (ЕПЗК)
з квітня по жовтень - 2 р/місяць;
з листопада по березень - 1 р/місяць
Дезінфекція
1 р/10 днів або за запитом
Додатово:
Аерозольна дезінсекція
1 р/14 днів
Дезодорація
за запитом
Готель
Послуги та частота візитів:
Дератизація
не менше 4 р/місяць
Дезінсекція (феромонні пастки та локальні обробки)
не менше 4 р/місяць
Дезінсекція (ЕПЗК)
з квітня по жовтень - 2 р/місяць;
з листопада по березень - 1 р/місяць
Дезінфекція
1 р/10 днів або за запитом
Додатово:
Аерозольна дезінсекція
1 р/14 днів
Дезодорація
за запитом
Обробка від комарів
за запитом
Готельно-ресторанний комплекс
Послуги та частота візитів:
Дератизація
не менше 4 р/місяць
Дезінсекція (феромонні пастки та локальні обробки)
не менше 4 р/місяць
Дезінсекція (ЕПЗК)
з квітня по жовтень - 2 р/місяць;
з листопада по березень - 1 р/місяць
Дезінфекція
1 р/10 днів або за запитом
Додатово:
Аерозольна дезінсекція
1 р/14 днів
Дезодорація
за запитом
Обробка від комарів
за запитом
Санаторій, база відпочинку
Послуги та частота візитів:
Дератизація
не менше 4 р/місяць
Дезінсекція (феромонні пастки та локальні обробки)
не менше 4 р/місяць
Дезінсекція (ЕПЗК)
з квітня по жовтень - 2 р/місяць;
з листопада по березень - 1 р/місяць
Дезінфекція
1 р/10 днів або за запитом
Додатово:
Аерозольна дезінсекція
1 р/14 днів
Дезодорація
за запитом
Обробка від комарів
за запитом
Та інші об’єкти галузі

Наявність шкідників у готельно-ресторанних закладах тягне за собою ряд проблем

propecs
1
Втрата значної частини прибутку
2
Пошкодження та псування майна (обладнання, електромереж)
3
Зупинки виробництва через стрімке поширення шкідників
4
Проблеми під час проходження аудитів
5
Погіршення санітарно-гігієнічного стану підприємства
6
Погіршення репутації, через скарги щодо появи браку
7
Розповсюдження збудників небезпечних інфекційних захворювань від шкідників
8
Можливі штрафи та судові процеси

знаємо «в обличчя» кожного шкідника на всіх підприємствах

Під кожен вид у нас є спеціальні найновіші препарати, методи і обладнання, які працюють просто ідеально
propecs
propecs
propecs
propecs
поширені питання
Чи достатньо однієї обробки від тарганів?

Все залежить від проблеми (кількості комах), якщо на об'єкті спостерігаються поодинокі випадки комах, то 1 го разу буде достатньо, якщо ж проблема більш масштабного характеру (сотні комах), то рекомендовано проводити знезараження дворазовим методом з інтервалом 10-14 днів між обробками.

Чи потрібно прибирати продукти для проведення дезінсекції в ресторані, кафе, барі?

Всі продукти харчування та посуд не повинні знаходиться в приміщенні під час обробки, або повинні бути щільно закриті в герметичних контейнерах і поверх замотані стрейч-плівкою.

Перед знезараженням Замовник готує приміщення до обробки згідно пам'ятки. Основними пунктами є забезпечення доступу по приміщенню, прибирання не герметично запакованих продуктів та сировини, забезпечення герметичності приміщення та відсутності людей та тварин в буферній зоні та самому приміщенні.

Чи потрібно проводити вологе прибирання після обробок від тарганів?

Прибирання приміщень після знезараження здійснюється згідно інструктивних матеріалів на засіб, який використовувався.

Через скільки часу можна заходити в приміщення після дезінфекції?

Проведення профілактичних дезінфекційних робіт, значно мінімізує ризики появи та розповсюдження різних видів вірусів та бактерій. Дезінфектанти є безпечними при застосуванні з доволі короткими термінами експозиції від 60 до 90 хв. В процесі обробки визначається буферна зона на декілька годин з метою забезпечення техніки особистої та громадської безпеки.

Дезінфекція на підприємствах громадського харчування

Безпека та дотримання санітарних норм на об’єктах громадського харчування, зокрема у кафе та ресторанах - це запорука вашого успішного бізнесу. Саме тому проведення профілактичних заходів, наприклад, дезінфекції ресторану, має бути регулярним.

PROPECS допоможе вам із боротьбою зі шкідниками на вашому об’єкті. Ми також спеціалізуємось на проведенні дезінфекції на підприємствах громадського харчування, дератизації та дезінсекції.

Дезінфекція кафе та ресторанів: методи обробки

Важливо пам’ятати, що чистота та дотримання санітарних норм розпочинаються саме з вас та ваших працівників. Дезінфекція кухні, вологе прибирання, провітрювання та обробка рук повинна відбуватися регулярно протягом дня.

Також, важливо звертатися до фахівців, які проведуть процедуру за допомогою професійних засобів безпечно та ефективно.

Два основних методи для обробки таких приміщень:

  1. Фізичний - щоденне генеральне прибирання із застосуванням спеціальних розчинів і провітрюванням.
  2. Хімічний - полягає у використанні спеціального аерозолю. Застосування токсичних речовин у закладах заборонено, тому, спеціалісти PROPECS використовують лише безпечні для людини і дозволені до застосування в Україні та сертифіковані по міжнародних стандартах препарати.

Дезінсекція готелю: чому це потрібно

Боротьба з тарганами в ресторані та й по всій території - це гарантія безпеки для вашого готелю.

Наявність шкідників тягне за собою перелік проблем, зокрема:

  • Втрата прибутку;
  • Втрата репутації та довіри, негативні відгуки;
  • Можливі штрафи та судові процеси;
  • Зупинка функціонування готелю через наявність інфекційних захворювань.

Зазвичай, для ефективного знищення тарганів чи клопів дезінсекцію проводять у 2 етапи, щоб остаточно винищити популяцію шкідників на об’єкті. Інтервал між обробками не менше, ніж 14 діб. Також в сезон з травня по жовтень проводиться обробка від комарів.

Якщо вам потрібно провести дезінфекцію готелю чи дезінсекцію кафе звертайтеся до нас, заповнивши заявку на сайті або за телефоном +380 (67) 351-70-77.

propecs propecs